thanks.

12.07.2013 16:34

Wake Me Up byl pro mě jednoznačný start do světa fanfictions.

Ani jsem nedoufala, že ho někdy dokončím. No a samozřejmě jsem ani nedoufala, že ho bude někdo číst! Když jsem začínala psát, bylo to výhradně pro mou kamarádku, která už v té době psala taky. Chtěla jsem přinést  něco nového. Něco, co bude lidi nutit číst dál a dál. Snad se mi to povedlo.

Když se ale s odstupem pročítám staršími částmi mého prvního příběhu, dost se divím, co jsem si tam vymýšlela. Neměla jsem to moc promyšlené. A navíc měl příběh skončit úplně jinak. V původním plánu se Zayn a Ronnie na konci zabijou v autě - přesně tak, jak to bylo ve snech. Jenomže já jsem to nemohla udělat. V průběhu psaní jsem si je zamilovala natolik, že bych to prostě nedovedla. Byl to můj první příběh a já jsem chtěla happy end. Tak jsem ho napsala.

Jsem spokojená s výsledkem, ale ne úplně.

Doufám, že mé příští snahy budou ještě lepší. :)

Tak, či onak - děkuji. Všem, kteří si příběh přečetli. Všem, kteří hlasovali v anketě, jestli se jim líbí nebo nelíbí. Všem, kteří přidávali komentáře k jednotlivým částem. Těm děkuju asi nejvíc. Nic mě nedokázalo nakopnout k dalšímu psaní tak, jako právě tyhle komentáře.

 

Uvidíme se v dalším příběhu.

 

TS.

Wake Me Up

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek